joi, 14 aprilie 2011

Ne pregătim pentru Paşti

      Se apropie Paştele iar eu cu Eca ne învăţăm rolurile. În afară de asta vrem să înroşim ouă şi să le şi pictăm. Abia aştept să stau la slujba de Paşti. În aceelaşi timp sunt nerăbdătoare să văd cum ne iese de data aceasta serbarea. Eu şi fraţii mei nu ne bucurăm că vine iepuraşul( nici nu credem în el) ci ne bucurăm de ÎNVIEREA lui IISUS HRISTOS. Mulţi dintre copii se bucură de iepuraş. Chestia asta e băgată în cap de către părinţi iar ei nu fac bine, deoarece atunci când o să afle adevărul o să fie tare dezamăgiţi pe voi. Nu vă înşelaţi căci am păţit-o chiar eu însumi( nu de la mama, ci de la grădi)! Acest lucru e valabil şi cu Moş-Crăciun. După o lungă vreme copiii o să fie atât de curioşi încât o să dorească să îl vadă pe iepuraş  şi o să fie tare dezamăgiţi!
Image du Blog chezcommanche.centerblog.net
Source : chezcommanche.centerblog.net sur centerblog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!