vineri, 29 aprilie 2016

Visuri pentru viitor (1)

Nicidecum pentru vara asta sau cealaltă, nu! :) Planuri pentru când voi fi mare și voi avea și eu o familie... Știu, nu e momentul poate, mai e o grămadă...dar gândurile rămân gânduri și îmi place să le împărtășesc, mai ales când sunt legate de un subiect care îmi place muult!

 M-am întrebat adesea cum voi reuși să îmi cresc copiii frumos, să nu regret mai târziu pentru cum am fost....nu că i-aș opri de la prea multe, ci, dimpotrivă, pentru că sunt o fire mai iertătoare, mai indulgentă, mai răbdătoare...și mă înduplec repede când sunt rugată stăruitor. Cred că mama e cel mai bun exemplu, dar cu o fată ca mine, știu cam ce aș putea face din copiii mei... Cred că o să îi țin cât mai mult timp departe de lume, căci acum oriunde te-ai duce...numai  ciudățenii. O să păstrez o relație strânsă cu frații și vreau ca familiile noastre să fie împreună la bine și la greu, ca una singură, dar cu mai multe mame și mai mulți tați. (Bineînțeles că încă nu am vorbit cu ei, dar, cum spuneam: gânduri). Poate le-ar prinde bine plimbări în aer liber însoțite de predici luungi despre relația deschisă dintre copil și părinte și beneficiile ei :)) , asta în cazul în care vor fi niște mici gânditori sau cam așa, altfel...o să mă apuc să studiez atlase de geografie și biologie :) . Dar sper să mă moștenească în privința asta. E foarte greu să remediezi relația cu copilul, cel puțin așa văd eu...trebuie de la început să înțeleagă că dacă îmi ascunde ceva, lui își face rău, ca o rană :dacă nu spui doctorului de ea sau dacă nu spui tot, se va infecta, se va agrava și poți să ajungi într-o stare jalnică, dacă nu chiar să fii nevoit să renunți la mână /picior... Sper să găsesc până atunci cuvinte potrivite și exemple foarte profunde chiar și pentru un copil... Mai am eu timp! :D

Un comentariu:

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!