miercuri, 31 decembrie 2014

2014 în retrospectivă , 2015 în perspectivă

   Am citit la Irina un articol foarte frumos, scris din inimă și venit dintr-un suflet minunat, un suflet nu chiar perfect, dar foarte "silitor" la fapte bune și la luptele cu diversele lupte din viața asta. Vă rog să îi faceți o vizită, merită, vă asigur! Pe de altă parte, la Irina mereu vă puteți găsi un locșor în blogosferă, plin de liniște și pace!

   Anul 2014, pe care l-am primit cu extraordinara culoare "ROȘU" pe buze :) , a fost unul care a oscilat între extreme. Nu că a fost unul normal, nu! Vreau să spun că a fost când extraordinar de furtunos și întunecat (diferite probleme în familie) , când zâmbitor și pictat în nuanțe trandafirii (rezultate pe care înainte le consideram simple vise). Nu cred că îl voi uita prea ușor!:)
   Am pierdut mulți prieteni dragi, dar (anul devine din nou senin) am și câștigat persoane minunate. Am încercat să fiu mai puternică, dar după fiecare urcare am "căzut"... Și cred că știm cu toții că e mai ușor să cazi de undeva de la o înălțime cât mai mică, pentru a simți mai ușor lovitura.
   Am descoperit o mulțime de lucruri, mai bune sau mai rele, cum este de așteptat la un astfel de an! :) Mă bucur că peste puțin timp o să trec de acest an în care mereu am avut surprize neprevăzute, care m-au făcut fie fericită, fie deznădăjduită. Deci, după un an așa de încărcat și colorat :) vine, în sfârșit...


...2015! Am o "slăbiciune" pentru anii impari, deci nu mă îndoiesc de 2015! :) Îmi doresc mult ca pregătirile mele interioare să nu devină mai târziu doar niște "simple și vechi iluzii", dar cum eu sunt o persoană care riscă (însă mereu cu un atuu la îndemână :D ) nu vreau să renunț la vise ori să dau înapoi la provocări.  În anul 2015 vreau să devin mai matură, să mă gândesc la ceea ce îmi pregătește viața cât se poate de serios, să îmi fac, așa...în mare, niște "calcule" pentru viitor și să îmi exersez și aprofundez toate punctele mele forte pentru a mă ocupa, mai încolo, de celelalte. Vreau să întăresc legăturile dintre mine și persoanele pe care le-am cunoscut în 2014, să îmi fac un "mozaic", dacă se poate spune așa, de cunoștințe cât de cât aprofundate. Vreau să schimb și eu viețile oamenilor, căci și a mea a fost schimbată de mulți, cărora le sunt recunoscătoare din toată inima!

   La mulți ani 2015!

4 comentarii:

Mă bucur că-mi scrieți și vă voi face o vizită cât mai curând!